Jurassic Park World RPG
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Forum RPG Jurassic Park/World
 
AccueilRechercherS'enregistrerConnexion
-34%
Le deal à ne pas rater :
-34% LG OLED55B3 – TV OLED 4K 55″ 2023 – 100Hz HDR 10+, ...
919 € 1399 €
Voir le deal

 

 Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )

Aller en bas 
3 participants
AuteurMessage
Shaélynn Moore
Admin
Shaélynn Moore


Messages : 689
Date d'inscription : 29/08/2013
Age : 28
Localisation : Saloperie Ville
Emploi/loisirs : Le rangement du forum c'est maintenant !
Humeur : D'humeur Saloperesque

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 5 Juil 2015 - 15:27

Hello Very Happy

je ne savais pas où la poster et ça n'avait sa place ni dans le trombi ni dans ma galerie donc je le poste ici Smile

Voici une petite vidéo filmé par Cole Hudson lors d'un petit radio crochet (concours de chant en gros) auquel j'ai participé Smile



_________________
Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Sign-s12Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) 436620meilleurejoueuse2015
Clique sur la signature pour lire ma fiche Very Happy 27 roses
Revenir en haut Aller en bas
Eddie Queen

Eddie Queen


Messages : 304
Date d'inscription : 16/06/2015
Age : 25

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 5 Juil 2015 - 16:30

Je trouve que tu chante super bien Very Happy

Tu as finis comment au concours du coup ? Smile
Revenir en haut Aller en bas
Shaélynn Moore
Admin
Shaélynn Moore


Messages : 689
Date d'inscription : 29/08/2013
Age : 28
Localisation : Saloperie Ville
Emploi/loisirs : Le rangement du forum c'est maintenant !
Humeur : D'humeur Saloperesque

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 5 Juil 2015 - 16:53

Merci beaucoup Very Happy
J'ai fini 1ère Smile

_________________
Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Sign-s12Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) 436620meilleurejoueuse2015
Clique sur la signature pour lire ma fiche Very Happy 27 roses
Revenir en haut Aller en bas
Eddie Queen

Eddie Queen


Messages : 304
Date d'inscription : 16/06/2015
Age : 25

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 5 Juil 2015 - 16:56

Et bien bravo Smile
Revenir en haut Aller en bas
Cole Hudson
Admin
Cole Hudson


Messages : 1113
Date d'inscription : 29/08/2013
Age : 30
Localisation : Mcdo de San Diego
Emploi/loisirs : Gérant du Mcdo de San Diego
Humeur : J'aime les patatosaures

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 5 Juil 2015 - 20:02

C'est Shaélynn la meilleure Very Happy Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) 2069533038

_________________
Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Signat14

Neuf roses

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) 695762meilleurjoueur2015
Revenir en haut Aller en bas
Shaélynn Moore
Admin
Shaélynn Moore


Messages : 689
Date d'inscription : 29/08/2013
Age : 28
Localisation : Saloperie Ville
Emploi/loisirs : Le rangement du forum c'est maintenant !
Humeur : D'humeur Saloperesque

Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) EmptyDim 2 Aoû 2015 - 21:52





 
 Titre du RP
   feat. Machin Chose & Truc Bidule


 
Mensarum enim voragines et varias voluptatum inlecebras, ne longius progrediar, praetermitto illuc transiturus quod quidam per ampla spatia urbis subversasque silices sine periculi metu properantes equos velut publicos signatis quod dicitur calceis agitant, familiarium agmina tamquam praedatorios globos post terga trahentes ne Sannione quidem, ut ait comicus, domi relicto. Quos imitatae matronae complures opertis capitibus et basternis per latera civitatis cuncta discurrunt. Nisi mihi Phaedrum, inquam, tu mentitum aut Zenonem putas, quorum utrumque audivi, cum mihi nihil sane praeter sedulitatem probarent, omnes mihi Epicuri sententiae satis notae sunt.


   
«Atque eos, quos nominavi, cum Attico nostro frequenter audivi, cum miraretur ille quidem utrumque, Phaedrum autem etiam amaret, cotidieque inter nos ea, quae audiebamus, conferebamus, neque erat umquam controversia, quid ego intellegerem, sed quid probarem.»


 
Ob haec et huius modi multa, quae cernebantur in paucis, omnibus timeri sunt coepta. et ne tot malis dissimulatis paulatimque serpentibus acervi crescerent aerumnarum, nobilitatis decreto legati mittuntur: Praetextatus ex urbi praefecto et ex vicario Venustus et ex consulari Minervius oraturi, ne delictis supplicia sint grandiora, neve senator quisquam inusitato et inlicito more tormentis exponeretur.

   
«Ego vero sic intellego, Patres conscripti, nos hoc tempore in provinciis decernendis perpetuae pacis habere oportere rationem. Nam quis hoc non sentit omnia alia esse nobis vacua ab omni periculo atque etiam suspicione belli ?»


   
Accedebant enim eius asperitati, ubi inminuta vel laesa amplitudo imperii dicebatur, et iracundae suspicionum quantitati proximorum cruentae blanditiae exaggerantium incidentia et dolere inpendio simulantium, si principis periclitetur vita, a cuius salute velut filo pendere statum orbis terrarum fictis vocibus exclamabant. Iis igitur est difficilius satis facere, qui se Latina scripta dicunt contemnere. in quibus hoc primum est in quo admirer, cur in gravissimis rebus non delectet eos sermo patrius, cum idem fabellas Latinas ad verbum e Graecis expressas non inviti legant. quis enim tam inimicus paene nomini Romano est, qui Ennii Medeam aut Antiopam Pacuvii spernat aut reiciat, quod se isdem Euripidis fabulis delectari dicat, Latinas litteras oderit ? Tu autem, Fanni, quod mihi tantum tribui dicis quantum ego nec adgnosco nec postulo, facis amice; sed, ut mihi videris, non recte iudicas de Catone; aut enim nemo, quod quidem magis credo, aut si quisquam, ille sapiens fuit. Quo modo, ut alia omittam, mortem filii tulit! memineram Paulum, videram Galum, sed hi in pueris, Cato in perfecto et spectato viro. Hanc regionem praestitutis celebritati diebus invadere parans dux ante edictus per solitudines Aboraeque amnis herbidas ripas, suorum indicio proditus, qui admissi flagitii metu exagitati ad praesidia descivere Romana. absque ullo egressus effectu deinde tabescebat immobilis. Post haec Gallus Hierapolim profecturus ut expeditioni specie tenus adesset, Antiochensi plebi suppliciter obsecranti ut inediae dispelleret metum, quae per multas difficilisque causas adfore iam sperabatur, non ut mos est principibus, quorum diffusa potestas localibus subinde medetur aerumnis, disponi quicquam statuit vel ex provinciis alimenta transferri conterminis, sed consularem Syriae Theophilum prope adstantem ultima metuenti multitudini dedit id adsidue replicando quod invito rectore nullus egere poterit victu. Quaestione igitur per multiplices dilatata fortunas cum ambigerentur quaedam, non nulla levius actitata constaret, post multorum clades Apollinares ambo pater et filius in exilium acti cum ad locum Crateras nomine pervenissent, villam scilicet suam quae ab Antiochia vicensimo et quarto disiungitur lapide, ut mandatum est, fractis cruribus occiduntur.

   (c) Never-Utopia
   

_________________
Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Sign-s12Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) 436620meilleurejoueuse2015
Clique sur la signature pour lire ma fiche Very Happy 27 roses
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty
MessageSujet: Re: Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )   Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! ) Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Le vrac :p (Ce que je ne peux pas poster dans ma galerie ! )
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» Carte de l'île (On ne sait jamais, ça peux servir...)
» Système de Parrainage (Parce que c'est simple et que ça peux servir !)
» Galerie Mumus
» -Galerie de Shaé-
» Galerie de la p'tite Noa

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Jurassic Park World RPG :: Zone de flood :: Discussions & Créations :: Vos Créations :: Graphisme-
Sauter vers: